vildponny.blogg.se

lika konstig som alla andra. sjukskriven och trött på att skämmas. personlighetsstörd. 25 år. bor med mamma, brorsa, två hundar och lite för många damråttor. försöker lära mig att lita på mig själv. vill inspirera andra men till vad vet jag inte. väntade på att livet skulle börja men har väntat klart.

En lördagkväll

Kategori: Allmänt

I går eftermiddag skulle jag och Kiki ta en fika. En fika blev en promenad, en promenad blev öl och muffins i solen (och jag tog av mig tröjan och visade mina armar, no biggie), öl och muffins blev cider på racken och cider på racken blev brännboll i bollan. Brännboll i bollan blev karaoke och annat.
 
Och lite pinsamheter. Och lite "wait what?" och en tappad telefon som gav mig en liten panikattack när den slutade fungera. 
 
Men bra saker:
* När vi satt och umgicks och drack lite lyssnade vi på ADTR och Blitz Kids
* Det var varmt och skönt i solen
* Trevliga människor jag inte träffat förr
* Jag kände mig helt normalsocial
* Jag kom hem och hittade koden till mobilen, och den fungerar igen
* Jag accepterar mina ärr mer och mer
Kommentera inlägget här: