vildponny.blogg.se

lika konstig som alla andra. sjukskriven och trött på att skämmas. personlighetsstörd. 25 år. bor med mamma, brorsa, två hundar och lite för många damråttor. försöker lära mig att lita på mig själv. vill inspirera andra men till vad vet jag inte. väntade på att livet skulle börja men har väntat klart.

Horse's got some skills

Kategori: Allmänt

Jag har ju världens bästa häst, det kanske alla känner till vid det här laget. Och om någon har missat det: JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA HÄST!

Hästar. Men den här, just idag. Min kung, mitt allt. Min bästa vän i vått och torrt sedan nio år tillbaka.




Idag lekte vi och hoppade. Ja, jag är ju helt klart för lång (han är liksom bara c-ponny, självklart är jag lång på honom) och nej, min sits är verkligen inget att vara stolt över. Det är inte det som är det viktiga här. Inte heller det att vi hoppar i en inte så hoppvänlig sadel, att jag var tveksam till höjden (han har hoppat typ 20 cm högre på pay and jump och lite till på träning...) eller att han blir en liten ångvält som blir lång och bara springer, ganska tekniklöst och mycket busigt, när han får hoppa.

Det viktiga med det här inlägget är
1. Han tycker om att hoppa
2. Jag tycker om att hoppa
3. Han gör mig lycklig
4. Jag älskar honom
5. Att han är så jävla söt!! Är han inte?
Kommentera inlägget här: