vildponny.blogg.se

lika konstig som alla andra. sjukskriven och trött på att skämmas. personlighetsstörd. 25 år. bor med mamma, brorsa, två hundar och lite för många damråttor. försöker lära mig att lita på mig själv. vill inspirera andra men till vad vet jag inte. väntade på att livet skulle börja men har väntat klart.

I’ll be damned if I don’t make the most of my half empty cup

Kategori: Allmänt

 
Och sen ska jag köpa biljett också. Och sen ska jag åka till Norrköping för att se bland annat A Day To Remember, All Time Low, Lars Winnerbäck, Robbie Williams, Muse, Kent, Rise Against... MED FLERA. Jag ska med andra ord åka till Bråvalla i år. Ja, precis. Jag ska till Bråvalla i år! Jag. Ska. Till. Bråvalla.
Och se typ nästan alla mina mest älskade band.
 
Jag kan inte förstå det!
 
Kommentera inlägget här: