vildponny.blogg.se

lika konstig som alla andra. sjukskriven och trött på att skämmas. personlighetsstörd. 25 år. bor med mamma, brorsa, två hundar och lite för många damråttor. försöker lära mig att lita på mig själv. vill inspirera andra men till vad vet jag inte. väntade på att livet skulle börja men har väntat klart.

Jag vill bara vakna

Kategori: Allmänt

Stallet i förmiddags, red kungen. Kanske en kvart, det gick uselt och mina overklighetskänslor var så sjukt jobbiga så jag orkade inte med dem. Gav upp, böt några ord med de andra i stallet (känns som jag var helt detached och konstig men tror inte jag var det egentligen) och åkte hem. Bra... Imorgon måste jag rida båda så hoppas verkligen jag mår bättre då.

Sen var jag till stan och träffade Robin. Som jag inte träffat sen typ... Höstas nån gång? Jeez. Vi grävde ner gammalt groll, tog en promenad, fikade och letade lite geocacher. Två fina timmar, och utan overklighetskänslor. Sen så fort vi sagt hejdå och jag blev själv med mina tankar kom dem igen, men... Well, slapp dem ett par timmar iallafall.



Om nån har bra tips mot overklighetskänslor/depersonalisation så får ni MER än gärna dela med er! I need it.
Kommentera inlägget här: