vildponny.blogg.se

lika konstig som alla andra. sjukskriven och trött på att skämmas. personlighetsstörd. 25 år. bor med mamma, brorsa, två hundar och lite för många damråttor. försöker lära mig att lita på mig själv. vill inspirera andra men till vad vet jag inte. väntade på att livet skulle börja men har väntat klart.

Lost

Kategori: Allmänt

Jag är lite vilse för tillfället, bland hästar och tävlingar, hallrenovering, tider och möten och besök och undersökningar här och där hela tiden, overklighetskänslor, träning, vänner och bekanta, ja, allt möjligt helt enkelt. Verkligen helt lost.

Men overklighetskänslorna börjar äntligen släppa nu (vågar jag säga det?) även om de ökar igen ibland. Stress är inte bra, om man säger så...

Och just det, hur kunde jag glömma?! Jag har köpt min biljett till Bråvalla nu! Wow. Äntligen. Det är bara en månad kvar! Varför känns det inte mer? Varför hoppar jag inte runt och jublar och är exalterad?

Ja, en sak till. Jag tror att jag tänker köpa en menskopp, det låter ju lite äckligt men fördelarna är sååå många! Det är inga läskiga kemikalier. Det blir inga mängder med sopor. Det blir billigt i längden, förutsatt att det fungerar då. Man sitter aldrig där på toaletten och inser att fuck slut på tamponger och klockan är 23.00 och inget är öppet. Det verkar bra, helt enkelt.
Men har någon av er provat det? If so, vad tycker ni?
Kommentera inlägget här: