vildponny.blogg.se

lika konstig som alla andra. sjukskriven och trött på att skämmas. personlighetsstörd. 25 år. bor med mamma, brorsa, två hundar och lite för många damråttor. försöker lära mig att lita på mig själv. vill inspirera andra men till vad vet jag inte. väntade på att livet skulle börja men har väntat klart.

Missnöjd

Kategori: Allmänt

Jag vet inte vad jag ska göra... Starkt skeptisk. Jag är på tävling, red just prinsessan och det gick sämre än sämst. Fy fan vad dåligt det gick.
Så nu är frågan... Stryka oss från andra grenen? Tävlingen om tre veckor..? Stryka oss? Byta häst?

Jag vet att hon behöver träna, det är det som behövs, men jag vill inte. Trött, bara så trött... 

Ska egentligen rida både prinsessan och kungen i V5 sen, men får som sagt se om jag stryker mig med henne... Beslutsångest deluxe.
Kommentera inlägget här: