vildponny.blogg.se

lika konstig som alla andra. sjukskriven och trött på att skämmas. personlighetsstörd. 25 år. bor med mamma, brorsa, två hundar och lite för många damråttor. försöker lära mig att lita på mig själv. vill inspirera andra men till vad vet jag inte. väntade på att livet skulle börja men har väntat klart.

Modigt... ?

Kategori: Allmänt

JAG HAR GJOR DET:
Mejlat alltså. Och frågat om ett vandrarhem har ett rum ledigt. Haha.
 
Nu hoppas vi inte för mycket va. Såklart har de inte det, såklart är de fullbokade. Vi räknar med det, vi har inga höga förväntningar. Men en riktigt pissig inställning så kan man bara bli positivt överraskad.
 
Så mina förväntningar är att jag kommer få ett sånt här svar:
"Hej ditt arsel! Du är ful och dum och luktar skumt. Vi räknar med att du planerar att supa skallen av dig, skjuta heroin och sedan bränna ner vår vackra anläggning, och sånt vill vi inte veta av. Fy skäms! Här får du inte bo! Försök med nåt i de lappländska skogarna istället."
 
Sådärja. Värre än så lär det ju inte vara.
Kommentera inlägget här: