vildponny.blogg.se

lika konstig som alla andra. sjukskriven och trött på att skämmas. personlighetsstörd. 25 år. bor med mamma, brorsa, två hundar och lite för många damråttor. försöker lära mig att lita på mig själv. vill inspirera andra men till vad vet jag inte. väntade på att livet skulle börja men har väntat klart.

Regn, regn, regn

Kategori: Allmänt

Mitt fluffiga overklighetsmoln är lite mer skingrat idag, tror jag. Tidvis har jag inte ens tänkt på det.

Var till stallet tidigare, gick en liten promenad med prinsessan. Hon var CRAZY, finns inget annat ord. Studsade, travade och betedde sig allmänt odrägligt. Man kan minst sagt säga att hormonerna sprutade ur öronen på henne... Hon fick springa av sig lite på banan sen, film finns på instagram för den nyfikne. Tyvärr missade jag mesta buset, men det syns vilken energi hon hade iallafall...

Imorgon är det tänkt att jag ska springa vårruset. Behöver jag säga att jag känner mig helt sjukt otaggad?
Kommentera inlägget här: