vildponny.blogg.se

lika konstig som alla andra. sjukskriven och trött på att skämmas. personlighetsstörd. 25 år. bor med mamma, brorsa, två hundar och lite för många damråttor. försöker lära mig att lita på mig själv. vill inspirera andra men till vad vet jag inte. väntade på att livet skulle börja men har väntat klart.

Regn

Kategori: Allmänt

Nu har jag anmält mig till två grenar med Snuff och en gren med Pops. Pratar om tävling nästa helg alltså. Som det känns nu är jag bara pepp, hoppas det håller i sig. Sist jag skulle tävla där strök jag mig typ dagen innan, hade absolut ingen lust eller motivation alls. Så jag stannade hemma och var sur och trött istället... Bra val där, bra val.
 
Men som sagt, nu hoppas jag på bättre humör och mer ork. Och att hästarna ska sköta sig, framförallt.
 
Idag har jag förutom ridit lektion även hunnit köpa lite helt onödiga saker. Skulle titta efter ett par shorts, kom hem med en bikini, en tröja och ett linne. Och ett läppbalsam. Ehm, ja. Vad ska man säga.
 
Sedan har jag gått med hundarna, blivit dyblöt och nu tänker jag inte resa min feta röv förrän jag ska sova. Eller jo, ska hämta cola också.
Kommentera inlägget här: